Kasım 12, 2011

bilmem inanır mısn aklımda tek bir aşk yok
türlü kırıntılar sadece
sadece yarım yaşanmışlıklar, yaşanmışlık denirse artık..
bana bir sarholuğum kaldı dense yeridir ki..
kalmadığını görüyorum hiç kimsenin kıyılarımda..
kıyılarımda diyorum çünkü bir ada gibi gördüm kendimi..
ucu ummanlara açılan köhne bir köşe..
bir limanı dahi olmayan bucak ada..
limanım dahi olmamalı zira,
limanlar yanaşması beklenen deniz aşanlar içindir..
benimkisi umman ki aşabilen yürek varsa limanda aramaz vardığında..
varsın olsun bir taka dahi kabulümdür
ufkumda yer alacak kadar..
bir adımda ufuk olmam mı sanırsın dalgaları yara yara..
okadar kök salmadım elbet..
okadar sıkışmadım duvarlarıma..
ya da duvarlarına...
tek bir aşk yok diyordumya hani..
böyle kelimelere açılınca
ister istemez aklımda varlığın gösteriyor kendini..
en son darbe sendenin etkisi olsa gerek..
en son dalgalara yenilip daha derinlere itilerek...
ne diyorduk adına..
senle başlayıp benle biten..
sende başlayıp bende biten dense de yanlış olmazdı..
bende bitmeyen dense daha yanlış olmazdı..
bitse anlardım..
bunu haklı çıkaracak çok bitmeyişlerim oldu malesef..
keşke haksız olsamda bir nefeste bittiğine tanık olsa gözlerim..
belki bir nefes nefessiz kalarak..
sonraki her nefese bir okadar huzur vercek olarak..

01.50 / 12.11.11 itibariyle bir borç ödemesi vakti..

Hiç yorum yok: