Şubat 12, 2017

kimsesiz

Göreceklerine hazır olmak için göreceklerini görmemen gerek.
     Görmemenden sonra görebilmelisin.
Seni hala saklı tutuyorum.
Ne kadar zaman olduğunun bir önemi yok
Olmasının bir gereği yok
     Bunun bir manası yok.
Seni o kadar çok beklemişken şimdi senden geriye hiçbir şeyin kalmaması nedendir?
Nedendir bu akşam üstüler
Seni aramak seni sormak sensiz olmak?
     Kelimler ne anlam ifade eder?
Kimsenin anlayacağı bir şey değildi bu
Bu nedenle kimseye anlatılmadı.
Kimse sen değil
Sen kimse değilsin
     Ben kimsesizim.
Bu kadar sessiz kalışın bir manası olmalıydı.
Seni aramakla geçen zaman
Benim için asıl zamanımdır.
     Benim zamanım sensin.
Sensiz bir zamanım yok ki benim
Kelimeleri toparlamak ne kadar güç.
İki kelimenin belini bükmek için son nefesimi vermek gibi geçen
Seni beklerken geçen bu zaman bizim zamanımıza ait değil.
Gözlerimi açtığım yokluk senden başka bir şey değil.

Bu cümleleri bir kenara bırakmanın vakti geldi.
Bunu bırakmanın ardından cümle nasıl başlar bunu bilmiyorum.
Bu nedenle biraz suskunluk gelebilir.

     Çay içelim.

Hiç yorum yok: