Ağustos 14, 2013

neden?'ler

ne alışkanlıklarımız var tensel… ne özlemlerimiz.. iki dudak arası nefes mesafesi mutluluklar var.. hayatı buna bağlamak neden? neden olmasın ki ayrıca? hayat neden var? kendi tensel eşini bulmak için mi? beden ne denli eşdeğer amaç uğruna ruhla bir olunup bulundu dünyada? bedenin tensel eşini ruh da sever mi? tinsel de olur mu bedenin tensel  yarımı? o zaman mı bir bütün bulunmuş olur? o zaman dünyaya gönderilen her ruh-beden bir yarım mı? yarın bütün mü bir elma? bu gün iki tinsel-tensel eş yarım bir aradaysa?

2 yorum:

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
6. takipçiniz benim.
Bana da gelirseniz sevinirim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Mim dedi ki...

kaliteyi sezdim.. memnun oldum :))