Temmuz 21, 2013

eh öyle olsun

yalnızca başlık vardı.. taslak diye adam yerine koyup tıklayıverdik de kaldık bir boşlukla bakışa... 'eh öyle olsun' dedik neylersin.... gece de sütlacı yemeyeydim iyidi biraz mideyi bozduk gibi.. neyse öyle olsun....
bilmem ney düşün-dur'durdu beni şimdi... sahi neydi o arta kalanlar;



Kalbime sıkışıyorum… olacak şey mi yahu? Uyudum uyandım o kadar… hiç mi hafiflemez başım yastığımda? Hiç….
 19.07.2013; 10:43

 Tarifsiz bir kuytum var afilli duvarlı… görsen gökyüzü bir nokta… ne mutlu bir bulut seçebilirse gözlerime….
19.07.2013; 12:49

 O sayfalarca bahsettiğin çocuksu  gülüşü en son ne zaman duydun hatırlamayacaksın bile.. Adım adım adını terk ediyorum… hiçbir yer cennet olmayacak belki artık bana…. Bunu yazarken parmaklarımı öyle iteledim ki bilmiyorum… parmak uçlarım hissizleşti… uyuştu… koptu benden de kim olarak yazdı bilmiyorum…. Bilmem de mümkün olmayacak….

 Söz yok… yalnız tınısı var uzaktan yalnızlığın.. Yalnız şarkılar var….
 19.07.2013; 13:45


 





 eh öyle olsun... artçı sinir silleleri deyimine değecek olursak; neyse ki büyük bir deprem yaşatmadı... 'zehr-i dermanındadır' dedi fuzuli.. dermanı zehri yendi.... kaçtıkça bağrına basan iki ele teslim ettim kendimi.... başka bir ney'in tınısı umut oldu... sevdim....
21.07.2013; 11:27 

Hiç yorum yok: