Temmuz 13, 2013

kara'la'ma


Ne fark eder ki ölsem ya da kalsam….
Ya da yalansam
Baştan sona,
Hiçbir doğrudan nasibini almamış.. 
Peh ne mesele yaptım ama!

 Negada bi depresif boğa oturuşudur bu böğrümde Allah yardımcım olsun la vala… biraz daha sabır lütfen bu yetmedi görünüyor!

  10.07.2013; 14:19




kaçma! mümkün mü ki?
soluğundan
bir soluk ötesi….
kader mi dersin?
yoksa kendin mi esir ettin kendini…?
yaşamak derken bu muydu dediğin?
nefes olmuş nefesi!
 11.07.2013; 00:48




adını hece hece yutuyorum..
sinemde  bir sızı oldun
gece gece...
göğsüne yaslıyorum başımı.. yoruldum
ellerim, bir alışamadın
gitmelere...
her soluğunda kendini buldu huzurum
yüreğimin buruğu ve tadın
günlerdir üşündürmekte…
 11.07.2013; 10:55


Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir…
Pisagor
haklı olabilir!



 Gece yarısı mı? Gecemin bir yarısı yok… hecemin bir manası gibi! Bütünüm gece.. Aşk dilimde yarım hece… yarısı yok…! Aptal bir kafiye sürüp gider öylece… gece… hece… nice… gönlünce… sevmece… sevdirmece…  ömrümce….

 12.07.2013; 02:10




 Ayrı şehirlerde kaldıkça ayrı ölümlere gidiyoruz sanki… sanki aklım bir gerçeğin eşiğinde, farkına vardı varacak… gönül de anlayacak günün rengisi…. Siyah!

 Omuzlarım ağır… gözlerim alev… başım boğum boğum…. Her şeyin manası ne? Çok saçama bir hiçbir şey….

 Bir adam vardı canı.. umudu, soluğu, her şeyi bir adım ötede gözlerine taklı.. Bir adım atsa düşecek hayattan… bu, adımı boşa gidip irkilerek uyandığı bir an olmayacaktı…. Zira hiç olmadığı kadar ayıktı!

 12.07.2013; 23:13




kaç kurtul yakalamadan
üzerime düşen duvarlarım seni de!
bitmek tünemek bilmez olur şimdi feryadım...
kaç ki canımın darlığında
ferah koridorlu odalardan mahrum etme kendini..
kendime sığamadığım
moloz yığınlarımla bırak beni!
 13.07.2013; 02:18 


Hiç yorum yok: