Temmuz 10, 2013

karanlık la biraz


Bir sebepten ötürü eskileri kurcalarken ajndanın arasında bulunan ufak bir karalamayı aktarmak isterim.. Hani bir takım karalamalarda bulunabilirm kısmına binaen..

Sessiz gidişinin ağırlığı
Vurunca göz kapaklarıma
Gözlerime hapsettim seni..
Gözlerimde kal...

Gitme diyemediğim her cümlemin
Her sonunda
Gitme diyen gözlerime bak..
Yüreğimde kal...

Kal şimdi.. Git ya da!
Gitsende gitmiş olmazsın ki
Git!

Ben hep olduğum yerdeyim
Ya da hep öldüğüm yerde
Yani sende...





10.07.2013; 01:09 



velhasıl gece mesaimizin ilerleyen saatlerinde babadan çarpa sigaradan çikolata tadı aldım.. ilginçtir çünkü lark hani.. gerçi çok uzun süren bir keyif olmadıda sonunu göremedim dahi... 
çok fakirim lan.. bir süre önce bu cümleyi öngördüğümden bir bütçe hesaplamasında da bulundum tabi: 2 lira 45 kuruş nakit 13 lira banka hesabı tutarı... ogada da karamsar olmamalıyım mı ki? yok lan bildiğin dipteyim.  01.39

Hiç yorum yok: