Temmuz 09, 2013

merhaba

buaraya tekrar yazacağımı düşünmezdim.. bir an önce düşündüm yazdım.. sanırım burayı kirletebilirm gönlümce..
ve bu zıt zamanlı bla blaa'lar ne demek hiç bilmiyorumda.. belki birileri bi anlam yükleyip bana da bir kapı açar.. umut dünyası işte umudedilir.. bla bla blaa



Nasıl uyandım bilmiyorum

Sabahın üzerime doğuşunun bir memnuniyetsizliği mi olmaya başladı üzerimde!
bunu ne zaman yazmışım bilmiyorum zaman zaman saçmalarım böyle damarı bulmuşken biraz daha yürüdüm..


Evet nasıl uyandım bilmiyorum sabahıydı bi.. Şimdi ise nasıl uyudum bilmiyorum.. Uydum mu bilmiyorum uyanmak mı bu ki gibi anlarım var.. Nasıl bir süreç hayatıma işliyor bilmiyorum ya da hayatımı işliyor .. Ne fark ederse?  08.07.13/23.55
Gözlerim buruk buruk la sanki.. Şu karalamaların nihai hallerini toparlim diyorum.. Diyorum diyorum olmuyor yahu kafam allak bullak.. Buruk purçuk abuk sabuk höddüdü böddüdü bişey… .




burası böyle iyi olmuş he yeterince karamsar yeterince kimsesiz.. tek korkum şuan birden koridorda beyaz donuyla görünen babanem oldu.. bu anın neresinde olduğuna bağlı olmakla birlikte(mesela bunu bir yıl sonra okuyor oluyorsan bu andan bir yıl uzaksın demektir) bir canlı yayın sayılır... dönüş anını resmetme için pusudayım... 01.37
kahretsin kaçırdım :( mahçubum lan n'apim vodafone yüzünden hep.. 
(dönüşüm muhteşem olacak... muhteşem= beyaz donlu babane) 09.07.13/01.43



An itibariyle olmasa da gün içinde babane pozu başarıya ulaşmıştır.. Ve beklenen klişe :

yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır"


12.07.2013; 01:54

Hiç yorum yok: